Sammanfattning till och med oktober 2013

0kommentarer

Hej alla.
 
Tänkte göra en liten sammanfattning av läget med pengamaskinen just nu.
 
Aktier i Avanza ISK:
 
NCC B
Ratos B
Tele 2 B
 
Värdet ligger och skvalpar mellan +/- 1000 kr. Vilket är helt enligt plan. Jag satsar långsiktigt med bra utdelning istället för högriskaktier. Nyligen hittat den intressanta aktien Diös Fastigheter, min hyresvärd. Billig men bra utdelning. Då jag satsar på mängd aktier istället för riskaktier så funkar denna bra.
 
Trustbuddy - Buddy Lending
 
Insättningar 55 550,00 SEK
Intjänad ränta 3 290,77 SEK
Total förlust 667,75 SEK
Vinst 2 623,02 
 
 
TB rullar på stabilt. Inget spännande, men stabilt.
 
Ad Click Xpress - Click to pay
 
Satsat: 80$
Tjänat: 115.80
Tagit ut: 0 $
 
Håller på att bygga en stabil passiv inkomst här. Idag tjänar jag 4.60$ per dag, riktigt trevligt.
 
------------------------------
 
 
Överlag rullar pengamaskinen på, snart när jag börjar ta ut pengar från ACX så ska jag omsätta de pengarna till aktier och mer pengar till Trustbuddy. Jag funderar även på att starta en tråd med Digital Generation och Ad Hit Profits (som numer är godkända av PayPal för enklare insättning.)
 
 
TIlls nästa gång, spara smart!
 
Ratos, Trustbuddy, ad click xpress, sammanfattning,

Kommentera

Publiceras ej