Tips: TrustBuddy

1kommentarer

Jag gillar TrustBuddy väldigt mycket. Till skillnad från många andra så känns de seriösa.
 
Om man som utlånare lånar ut pengar så får man bra ränta. De lovar upp till 12% vilket är grymt mycket bättre än banker m.m
 
 
Jag har just nu bara en liten del investerat i TrustBuddy men kommer försöka investera varje eller varannan månad för att öka utfallet. Just nu har jag tjänat in drygt 2% på två månader, vilket är väldigt bra ränta.
 
 
 
 
De har en egen tråd på Flashback som de ofta svarar på frågor om. Vilket ger ett bra intryck då många firmor bara gömmer sig bakom spammande Twitterkonton eller Facebooksidor utan moderering.
 
 
 
Kort sagt, jag rekommenderar TrustBuddy.
 
 
 

1 kommentarer

Rickard

05 May 2013 21:26

Intressant blogg men bra tips.
Detta ska jag läsa mer om.

Kommentera

Publiceras ej