The Master Plan

0kommentarer

Som ni ser så är det ganska lite pengar i min pengamaskin. Vilket gör den lite tråkig i nuläget.
 
Detta är pga ett par anledningar. Just nu så har jag inte inte så mycket resurser i mitt sparade. Jag har närmare 10.000 kr i mitt pensionssparande, men detta är inte inräknat i detta då jag vill hålla det separat.
 
Det kommer komma in en större summa pengar under året. Då jag håller på med en husförsäljning som förhoppningsvis kommer generera några hundra tusen som kan läggas in i investeringen.
 
Jag kommer även få pengar tillbaka på skatten, varav ca 4000 kr kommer gå till investeringar.
 
 
 
 
 
 
 
Min plan ser ut som följer.
 
Investera i ett ISK hos Avanza för att säkra en årlig utdelning.
 
Investera i TrustBuddy.
 
Lägga in månadsvis sparande i ett konto i Avanza, samt att små extrajobb kommer läggas på detta konto.
 
Extraarbeta som Mystery Shopper för att få in några hundra varje månad som bonus.
 
Potentiella planer
 
Investera i RicanAdsFunds.
 
Investera i NeoBux.
 
Testa betalda undersökningar.
 
 
 
Pengamaskinen just nu:
 

 

 

 
 
Avanza, Diagram, Pengar, Trustbuddy,

Kommentera

Publiceras ej